14 Ekim 2014 Salı

ESSENCE MATT COMPACT POWDER

Selam kızlar hepinize günaydın..
  Bugün yazı başlığından da anlayacağınız üzere essence marka matt compact powder incelemesi yapıyoruz.

 
   Benim cildim karma yağlı bir yapıya sahip. Gün içindeki T bölgemde oluşan yağlanma ve parlama kendini hissettirmezse olmaz. : ) Bu neden ile matlaştırıcı bir pudra arayışına girmiş iken ilk deneyimim 'essence all about matt compact powder' oldu.
   Bu ürünü hem göz altı kapatıcımı sabitlemesi hem de T bölgemde oluşan parlamayı ve yağlanmayı önlemesi için kullanıyorum. Hatta bazen abartıp göz kapağıma far bazı olarak da kullandığım oluyor. :) İşe de yaramıyor değil hani..



     Ürün gayet başarılı. Fiyatına bakıldığında bu kadar uygun fiyatlı bir ürünün bu kadar iyi iş çıkarmasına şaşırmakda haklıyım sanırım....
     Ürünü yüzüme real techniques blush brush fırça ile uyguluyorum ki un kurabiyesine dönmemek için. Bu fırça tabi ki de ürünü eşit miktarda başarılı bir şekilde dağıtıyor.
      Günlük kullanım için gayet uygun bir pudra. Yani acil durum yardımcısı...




    Bu arada bana göre ürünün tek eksi yönü fazla tozutuyor olması..

Yeni bir ürün incelmesinde tekrar görüşürüz kızlar. Hepinize keyifli alışverişler, bol makyajlı günler... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder