7 Ekim 2014 Salı

DIRTY WORKS DETOX MASK





Severek kullandığım ve çok da memnun kaldığım bir ürünü tanıştıracağım sizlere. Tabi ki de bu maskeyi keşfeden, severek kullananlarınız vardır. (Özellikle ürünün dış görünüşü, rengi beni kendine çeken ilk etken oldu)
  Öncelikle ürünün farkına varmamı sağlayan Merve Özkaynak'a teşekkür ederim.
Ürünün içeriğinden bahsedecek olursak; yabanmersini özlü bir kil maskesi. Kıvamı orta koyulukta ve cilde uygulaması oldukça kolay. Maskeyi temizlenmiş cildinize ince bir tabaka halinde yüzünüze, boynunuza ve dekolte bölgenize sürün. 10 dk bekletin ve ılık su ile yıkayın. Cildinizde hafifbir gerilme ve yanma hissi uyandırabilir. Yanma hissinin içeriği ile ilgili olduğunu okumuştum. Siz isterseniz cildinizin küçük bir noktasında ürünü önce test edip deneyebilirsiniz. Yüzünüzü yıkadıktan sonra oluşan o yumuşaklık ve pürüzsüzlük hissi gerçekten muhteşem.
  Ben ürünü yaklaşık 1 aydır haftada 1 yada 2 gün olmak üzere uyguluyorum. Benden size birde küçük sır... Maske gerçekten gözeneklerimi sıkılaştırdı ve burun üzerimde oluşan siyah noktalarımda gözle görülür bir azalma yaşıyorum.. Gratislerde ürünü bulabilirsiniz.Denemeye değer... Yorumlarınızı bekliyorum kızlar....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder