13 Ekim 2014 Pazartesi

BENRİ PEELİNG ETKİLİ PAMUK

Günaydın :) Hepimize iyi haftalar...

   Bugün Uygun fiyatlı ve fiyatına oranla bir o kadar da işlevsel bir makyaj temizleme diskinden bahsedicem sizlere.. Pamukda anlatılır mı demeyin. Bu bildiğiniz pamuklardan biraz farklı.


    Daha önceleri bir çok markaya ait makyaj temizleme pamuğu kullandım fakat en sevdiğim Benri markasına ait peeling etkili pamuk oldu. Her Gratis alışverişimde mutlaka alıp yedekliyorum. Ben bu pamukla tamamen şans eseri tanıştım ama tanıştığıma hiç pişman olmadım..


  Resimdede gördüğünüz gibi disk iki farklı yüzeyden oluşuyor. Bir yüzeyi düz iken diğer yüzeyi peeling etkisini veren küçük mavi partiküllerden oluşmakta. Oldukça da etkili. Fakat hassas bir cilde sahip iseniz fazla bastırmadan ugulamanızı tavsiye ederim. Aksi takdirde kızarıklık olabilir.


Ben özellikle burun üzerime daha yoğun uyguluyorum ki siyah noktalar üzerinde etkili olması için. Peeling etkili yüzeyi daha çok Garnier makyaj temizleme suyu yada Neutrogena makyaj temizleme sütü, düz yüzeyi ise Garnier tonik ile uyguluyorum. Göz bölgesi içinde bu düz yüzeyi tercih edebilirsiniz.

 
Evet benim bu pamuğa aşık olduğum doğrudur. Cildimi hem makyajdan temizlememe yardım ederken aynı zamanda kan akışını da hızlandırmakta.
 
Yorumlarınızı bekliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder