1 Kasım 2014 Cumartesi

GARNİER TAZELEYİCİ TONİK NORMAL - KARMA CİLTLER

  Selam kızlar...Uzun bir aradan sonra bugün severek kullandığım garnier tazeleyici tonikten bahsedeceğim.


     Yeni bir tonik arayışındayken yine bir indirim dönemi tanıştım ben garnier tazeleyici tonik ile. :)
Aslında dikkatimi paraben içermemesi çekti diyebilirim. Ürünü makyajımı temizledikten sonra, nemlendiricimi sürmeden önceki son adım olarak uyguluyorum. Temizleme işlemi sonrasında bile hala cildimde makyaj kalmışsa tamamen makyajdan arındırıyor cildimi.Cildimde bıraktığı ferahlama ve tazelik hissini seviyorum. Kokusu da oldukça hafif olduğu için rahatsız etmiyor. Dış görünüşü de oldukça sevimli. Hem şişenin rengi hem de şeffaf oluşu sizi kendisine çekiyor.


   Ürünün tek sevmediğim yanı ise uyguladıktan sonra yapış yapış bir his uyandırıyor bende fakat bir kaç dakika sonra nemlendiricide sürünce tamamen o his kayboluyor.
  Ben daha bitmeden garnier markasına ait serinin diğer toniklerini de denemek için stoklamıştım bile. Tabi siz yine de cilt tipinize uygun olanı tercih edin..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder