13 Mart 2015 Cuma

GARNIER SAF VE TEMİZ NEEM ARINDIRICI TEMİZLEME JELİ

Bu aralar oldukça sevilen uygun fiyatlı bir ürünle ilgili konuşalım... Benimde tüm ürünlerini çok sevdiğim Garnıer markasına ait temizleme jeli..


Ben ilk olarak ürünün 15 ml lik 1 tl ye satılan minik boyuyla tanıştım. Ciltteki reaksiyonunu gözlemlemek için hem boy olarak süper, hemde fiyat olarak. Birçok yerde de kolaylıkla bulabilirsiniz.



Bu ürün normal ve karma ciltler için geliştirilmiş.İçeriğinde Hindistan ın binlerce yıllık güzellik sırrı olan neem yaprağı ve çay ağacı özleri bulunmakta. Uygulama sonrası ciltte bıraktığı ferahlık hissi gerçekten hissediliyor. Cildi fazla yağdan arındırırken aynı zamanda derinlemesine temizlik sağlıyor. Tıpkı adından da anlaşıldığı gibi cildin nem seviyesini arttırıyor. Sonuç ise; sağlıklı yumuşacık temizlenmiş bir cilt.

Islak cilde masaj yaparak uygulanıyor. Köpürmesi oldukça başarılı.( Bilmiyorum ama bir ürün ne kadar köpürür ise cildimin o kadar temizlendiğini düşünüyorum öyle hissediyorum ki bu iyi bir şey olmayabilir tabi ) 
Aslında sabah akşam uygulanması gerekse de ben her gün jelle yüzümü yıkamaya üşeniyorum.. Tamam kabul ediyorum bu konuda biraz tembelim.. 2 günde bir uyguluyorum ellerimle masaj yaparak ürünün cildimde iyice birleşmesini köpürmesini sağladıktan sonra resimde de gördüğünüz minik yüz kesesiyle çok bastırmadan tekrar üzerinden geçiyorum. Fakat daha çok garnıerın uzun zaman önce aldığım bittiği halde bu plastik kılları çok sevdiğim için atmaya kıyamadığım bu aparatı kullanıyorum. Küçük boylardan 3 yada 4 tane bitirdim sanırım şimdi büyük boyunu alacağım..
Daha iyisini bulana kadar favorim garnıer neem arındırıcı temizleme jeli :)
Image and video hosting by TinyPic

1 yorum:

  1. Çok köpürmesi doğal içerikten fazlasıyla uzak olduğunun bir belirteci. Bir ürün satın almadan önce deneme boyları daha çok ilgimi çekiyor fakat bu ürünün deneme boyuna rastlamadım, nereden aldığınızı yazarsanız sevinirim.

    YanıtlaSil